Редакція Всеукраїнського модного онлайн VTrendi.com.ua не припиняє знайомити своїх читачів з цікавими та успішними брендами України, сьогодні хочемо розповісти про косметичний бренд SAHAR та його історію.
SAHAR. Історія бренду
Із роздумів про те, чи варто продовжувати втілювати в життя ідею, якою одержима вже кілька років і яка потребує поки що тільки затрат і затрат, вириває слово «сахар», яке прозвучало від дівчини за сусіднім столиком. З цим словом у мене кілька особистих історій, то ж далі вже не стільки цікавить манікюр, скільки те, про який «сахар» іде мова в салоні…
І так, про історії.
Історія 1.
У 2012 році, чекаючи на сина, перебрали з чоловіком купу імен, гідних нашого хлопчика. Зупинились на двох дуже гарних: Лев і Марк. Але перед самим народженням прийшла комусь у голову ну просто «оригінальна» ідея, одноголосно підтримана всіма родичами: хай зветься «Саша»!
«Саша, Саша, Сахарок!» – любив наспівувати наш татко, бавлячись з малюком. Так Саша став Сахарком, Сахаром…
Підростав Сахарок, і з тим зростанням поступово почали й дитячі проблеми з‘являтись. «Сахар» – він і є «сахар»: білошкірий, ніжнотілий. А там і опрілості, і висипи пішли… Якими ми тільки мазями й кремами не намагались спасати чутливу шкіру Сахарка, проте здебільшого робили тільки гірше… Зацікавилась я складом усіх тих засобів для догляду за немовлям.
Натуральних компонентів там або зовсім не було, або було дуже мало. І чим більше хімії у кремі, тим жахливішою була на нього алергія. Рятувались тільки настоями трав і натуральними оліями…
Тоді у мене вперше виникає ідея популяризації натуральноі косметики. Так з’являється магазин «EcoLife”.
Історія 2.
Не дивлячись на те, що асортимент магазину «EcoLife» був досить різноманітним, мені хотілось чогось більшого.
Сказати, що я солодкоіжка, то ні (у нас більше хлопці по цьому), але мені дуже подобався результат скрабування шкіри цукром і нанесення на неї шоколадних масок. І еврика: треба спробувати власноруч виготовити натуральну солодку косметику для догляду за жіночою шкірою! Це ж так очевидно: жінка = солодощі! Жіноче тіло, волосся мають бути такими ж ніжними й бажаними, як найвишуканіші солодощі!
Всім відомо, що якщо чогось дуже хочеться, а особливо жінці, то це гірше, ніж болить!
То ж майже потай від усіх купуються різні олії, масла, кава, кілограми цукру, ваги, термометри, міксери й т.п. і починається експериментування з інгредієнтами й рецептурою. О, ці муки творчості! А ще апробація засобів на домашніх (довелось таки привідкрити завісу таємного замислу). А далі, далі довготривалий процес сертифікації продукції…
Так з`являється косметика торгового бренду «SAHAR», назву якого підказав чоловік, нагадавши, з чого все почалося…
А там, у салоні, слово «сахар» прозвучало у контексті відповіді клієнтки майстру, кремом якої марки вона користується, що має такі доглянуті руки. Це і стало моім подальшим імпульсом, підтвердженням того, що не можна зупинятись на півдорозі, треба рухатись уперед, до своєї мети: зробити красивими і від того щасливими всіх жінок!
Наші цінності
Філософія zero waste — те, що ми сповідуємо.
Zero waste — це рух, зумовлений на зменшення до мінімуму кількості відходів.
Ми прагнемо зберегти нашу планету та не засмічувати її ще більше. Адже, якщо людство буде продовжувати виробляти таку кількість сміття як зараз, у нас і наших дітей не буде майбутнього.
Всі компоненти нашої косметики біорозкладні та екологічні.
Косметика продається у скляній тарі, яку ви можете повторно відправити нам для сортування, а ми в свою чергу подаруємо Вам знижку.
Більше про SAHAR: