Портал Cult продовжує розповідати про модні українські бренди і сьогодні хочемо познайомити з брендом NOVE.
Як та коли виникла ідея заснувати бренд одягу?
Бренд NOVE народився як сімейна справа в 2009 році. Після 25 років праці за спеціальністю конструктора модел’єра прийшло усвідомлення готовності створювати щось своє, що надихає.
Роки праці в Українскому центрі розвитку моди, багато приватних ательє та українских дизайнерів дали великий багаж навичок та знання як і що працює в цій сфері.
Обрати для себе напрямок пальто був не випадковим. Ми шукали для себе ідеальну модель, а з часом, вирішили створити її самі. Щось соболиве, що буде огортати теплом та комфортом, робити будь який образ закінченим. З цього і почалась наша історія!
Ви плануєте й надалі створювати виключно верхній одяг, чи можливо є в планах запустити й інші лінії?
Окрім роботи над новими колекціями пальто, ми знаходимось в пошуках нових напрямків для розвитку.
В цьому році ми відкрили власний шоурум в Києві з невеликим ательє, це дало нам змогу стати більш клієнтоорієнтованими та вносити зміни за бажанням в наші моделі чи відшивати на замовлення. Це значно розширило кордони нашої роботи.
Пальто залишається нашою базовою лінією. Ми робимо дві колекції на рік, осінь-зима та весна-літо. В цьому році ми розробили лімітовану лінію літніх пальто та суконь що, вже через тиждень, з’явиться у шоурумі.
Що надихає на створення нових колекцій?
Думаю, що ми не маємо єдиного алгоритму в пошуках форм та нових ідей. Інколи гору бере власний настрій та ємоції, що ми передаємо в моделі, а інколи ти бачиш тканину і розумієш що повинен створити таку модель аби розкрити її потенціал.
Для кого призначений одяг бренду, чи загалом під замовлення Ви можете реалізувати ідеї клієнта?
Наразі наш клієнт це лише жінки, вік не головне, головне це погляд на одяг та відчуття. Круто коли приходить людина в пошуках пальто, проводить в шоурумі п’ять хвилин і говорить «Я ваш клієнт 100%». Це підіймає мотивацію на 1000 пунктів в гору.
Так, ми реалізовуємо ідеї наших клієнтів. В роботі з кожною моделью клієнта ми ретельно обговорюємо деталі крою та приходимо до спільних рішень.
Що думаєте про модні тенденції сезону 2017-2018?
В процесі аналізу кожних нових модних трендів, головне завдання зрозуміти що саме ти можешь для себе з них взяти. Як тренди можуть позитивно вплинути на твою творчість.
Коли ми глобально дивимось на моду, то стає зрозумілим наскільки вже зникають кордони між haute couture та streetwear одягом, між чоловічою та жіночою модою та і загалом все йде до того, що не варто себе обмежувати.
Чи плануєте брати участь в українському або міжнародних тижнях моди?
Наразі цього немає в наших найближчих планах.
Що думаєте про конкуренцію на українському ринку?
За останні роки з’явилось багато нових якісних виробників та збільшили обороти старі гіганти нашої промисловості. Збільшився попит на товари українського виробника, відповідно і пропозиції почали рости, та з ще більшою швидкістю. Особисто нам хочеться аби за такою кількістю пропозицій не втрачалась якість виробу. Нажаль досить часто зустрічається навпаки, за різноманітністю асортименту втрачається увага до якості.
Яке майбутне чекає на бренд?
Колись мене навчили записувати всі ідеї та плани на папері щоб не забувати та мати чіткий план дій. Це дуже допомагає планувати майбутні дії та розвиток.
Наразі перед нами стоїть велика задача розвитку власного шоуруму. Налагодження роботи з клієнтами та можливі колаборації з іншими нашими брендами.
Також в планах виходити на міжнародний ринок, через інтернет торгівлю та напряму через роботу з постачальниками.
Ми віримо в те що робимо і це надихає.