Український слоу фешн бренд “COVER” вперше в своїй історії презентував свій новий дроп на одному із найпрестижніших подіумів світу – New York Fashion Week. Показ відбувся 9 вересня за підтримки платформи для дизайнерів та брендів “Flying Solo“. Бренд представив низку своїх нових образів, які зачарували глядачів своєю унікальністю та позачасовим дизайном.
COVER, презентує свій новий дроп Uncover як оду сучасній жінці та її багатогранності. “У світі, який часто вимагає від жінок бути жорсткими, наш останній дроп є нагадуванням про те, що сила у вразливості. Це нормально знову бути цією маленькою дівчинкою.“, – ділиться Анастасія Федорова, СЕО та креативна директорка “COVER”. Дроп демонструє сміливе і новаторське поєднання монохромних тканин, багатошаровості, вишуканих деталей та гри силуетів.
Цей дроп не лише презентує новий одяг, але й відображає важливе послання від бренду: “braving yesterday, embracing tomorrow” (“Подолати вчора, прийняти завтра”).
“Наш дроп – це нагадування про вразливість, яка є джерелом справжньої сили“, – розповідає Анастасія.
Cover просуває сталий підхід у моді та позачасовість класичних дизайнів. І хоча бренд постійно розвивається, його основні цінності залишаються незмінними – екологічність, якість та позачасовість.
Після показу у рамках NYFW, Федорова додала: “Це величезний крок для нас. Ми радіємо, що рухаємось у правильному напрямку та пишаємося тим, що представляємо Україну на такому великому світовому заході“.