Вікторія Ковалевська засновниця ТМ Vi|Ko: Я дуже люблю те, чим займаюсь, і це відчувається в кожному моєму виробі

Редакція Всеукраїнського модного онлайн журналу VTrendi.com.ua не припиняє знайомити своїх читачів з унікальними і якісними вітчизняними брендами, сьогодні до Вашої уваги пропонуємо інтерв’ю з Вікторією Ковалевською засновницею ТМ Vi|Ko, в якому вона поділилася історією заснування компанії, в чому її родзинка, про проект Всеукраїнська школа мильного мистецтва, участь в благодійних проектах та про плани на майбутнє.

 Яка історія заснування компанії?

Більш ніж 4 роки тому, у 2017 році, подруга подарувала мило ручної роботи. Будучи в декреті, і маючи вільний час, мене зацікавив процес створення такого мила.

Через тиждень спроб, я створила сторінку в інстаграм, а через місяць почала продавати перші клаптики мила.
Доречі, перша назва мого бренду, саме “Клаптик мила”.

 В чому родзинка продукції Vi|Ko?

Це ексклюзив, неповторність, та енергетика продукту.
Дійсно, я дуже люблю те, чим займаюсь, і це відчувається в кожному моєму виробі.

 Як часто з’являються новинки?

Кожного тижня я створюю щось нове.

 Ви переможниця багатьох конкурсів, поділіться про це, будь ласка, детальніше?

Серед миловарів часто походять конкурси, і в деяких з них я займала призові місця.
Перемагала у конкурсі фотографії, та була запрошена на національний канал України, де також презентувала свій бренд.

 Що думаєте про конкуренцію в своїй галузі?

Я завжди наполягаю на тому, що в мене є КОЛЕГИ, а не конкуренти.
Особливо, після того, як я стала одною із засновників школи мильного мистецтва, де ми навчаємо миловарів тому, що вміємо, я не можу сказати, що це мої конкуренти. Я щиро радію, коли у учнів виходить краще, ніж у нас.

 Ви співзасновник та викладач Всеукраїнської школи мильного мистецтва, розкажіть, будь ласка, про це більше?

В травні 2020 року, коли нас поглинув локдаун, я запропонувала одній з миловарок, що мала свою тематичну групу, створювати майстер класи для миловарів. На базі цієї пропозиції в подальшому, виникла ідея створення школи.
Спочатку вона була безкоштовна, в режимі онлайн, у закритій інстаграм сторінці ,і завдяки підтримці багатьох українських виробників, школа почала працювати, та навіть подарувала багатьом учням гарні подарунки за активність та виконання домашніх завдань.

Згодом було вирішено об’єднатися з деякими вчителями, та зробити вже платні періоди навчання.
Наразі школа мильного мистецтва налічує вже більш ніж 600 учнів .

 Приймаєте участь в благодійних проектах?

На базі моєї групи для продажу товарів для миловарів, я іноді створюю дописи щодо підтримки миловарів, яким потрібна допомога, і ми всі гуртом висилаємо матеріали для роботи.

Також інформаційно та фінансово підтримую майстрів, діти яких, або ж вони самі, потребують реабілітації чи лікування. Хочу подякувати за підтримку благодійних акцій, виробника силіконових форм Катерину Дьомкіну та українського виробника мильної основи Богдана Кудрика!

 Як можна здійснити замовлення продукції? Доставку здійснюєте в будь-який куточок України?

Замовлення можна здійснити через соціальні мережі Інстаграм та Фейсбук, а також в найближчому майбутньому буде готовий сайт(наразі він ще в процесі створення).
Доставка Поштою по всій Україні, кур’єром, або самовивіз.

 Плани стосовно ТМ на майбутнє?

Розвиток особистого бренду та миловаріння в Україні..
Щодо особистого бренду – це новинки та розширення асортименту, сайт, офлайн продажі .
Щодо миловаріння – удосконалення роботи школи, популяризація української мови та культури серед миловарів, та створення цікавих проектів для миловарів.

Більше про ТМ Vi|Ko:

https://www.instagram.com/vikosoap/

Засновниця ТМ Vi|Ko: Я дуже люблю те, чим займаюсь, і це відчувається в кожному моєму виробі

Засновниця ТМ Vi|Ko: Я дуже люблю те, чим займаюсь, і це відчувається в кожному моєму виробі

Засновниця ТМ Vi|Ko: Я дуже люблю те, чим займаюсь, і це відчувається в кожному моєму виробі

Засновниця ТМ Vi|Ko: Я дуже люблю те, чим займаюсь, і це відчувається в кожному моєму виробі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *